Pages

Friday, January 20, 2017

Shut Down

semalam telinga aku tiba2 berdengung. macam ada lori lalu sebelah. satu bunyi dengung yang kuat dalam telinga untuk beberapa saat.

lepastu kepala aku terus tingtong. aku takboleh nak pk apa. masuk2 tandas, aku hampir terlelap kat sinki. kaki lembik, tangan macam takboleh nak buat apa. seriuslaaa rasa nak nangis. waktu tu aku paksa giler diri bangun n brejalan. aku jalan sekejap rasa macam taklarat giler. 

kau tahu macam orang baru lepas lari balapan, lembik dia macammana? macam tu la aku rasa. nak kata aku sakit kepala ke apa ke tak pulak. just...bingung.

last2 aku amek keputusan untuk baring seketika.

5 minit kemudian, terus aku ok.

-_-

no wonder kawan aku kata aku pelik. tak tunggu dia, aku pun rasa aku pelik. ces.

boleh plak otak ko suruh shut down tiba2? as if aku dalam keadaan baring dan mengantuk, nak lena. gitu la yang aku rasa. haih. pelik2 je mek yun neh

No comments: