Pages

Thursday, January 5, 2017

Itek

Dah 7 tahun dah dia...

dah tua sangat.
gigi pun hilang (huruf c - agak struggle ye aku kat sini setiap kali nak menaip c)
dah cepat panas (ni semua salah adik aku yang taknak bersihkan kipas itek!)
dah ada garis2 kat monitor.

tapi she still stands up strong.

haihh.. aku rasa antara rahmat Allah yang besar untuk aku adalah jumpakan aku dengan itek
dell vostro 1310.
susah nak jumpa orang yang ada sama jenis laptop macam ni.

wei...
ietk ni lasak giler weih.
korang tau je la betapa clumsy nya aku kan...(tau ke? kahkah)
dan nak2 pulak dulu aku ambil engineering. macam2 software ada dalam ni weh!
siaaannn itek.
*pelok*

moga jodoh kita panjang ya..
sebab antara ramai, ko je yang betul2 faham aku. hold my secrets...knew my stories..
held me close...
saaaayang ang!

dah.
mohon bersihkan kipas sendiri.




No comments: