Pages

Saturday, January 14, 2017

Dituduh

dah hampir sebulan aku takdapat internet dalam bilik.
dan aku letakkan kesalahan tu atas itek yang pada pendapat aku....mungkin 'taksihat'.

aku takperasan2 wifi aku problem sebab aku jarang tengok phone balik rumah.
jarang tahap phone hidup mati pun aku tak perasan.
habit ni membawak ke outstation, bila opismate takdapat reach aku yang syok melayan cerita kat dalam bilik sorang2, mula la deorang gelabah. haaa... takpasal2 pintu bilik kena ketuk nak tengok aku hidup lagi ke tak.

iyelah.

hp mati, mana ku nak perasan. nak2 hotel tu nya line telefon problem.. (gila kau dia buat col diri sendiri 18 kali dan masa memula aku tertipu dan angkat phone call tu, aku dengar lagu waiting call yang menyeramkan tu. nak pulak aku teruskan memasang wayar tepon bilik tu) so deorang takde cara lain selain ketuk pintu, panggil.

funny it seems... but annoying bila orang takdapat reach kita. literally boleh buang je tepon ni. hahahaha.....

anyway, back to our story, bila aku tengok wassap aku pun lambat2 je masuk. bila buka insta macam nakharom je lembab nya, maka aku berjaya buat satu konklusi yang amat melegakan itek,

WIFI problem.

basically router  wifi yang tak reach bilik aku kat atas ni.
maka itek pun terselamat dari tuduhan palsu ke atas beliau.

*hug*

sorry itek.

No comments: