Pages

Sunday, December 18, 2016

Semangat kumpulan

Baru2 ni kami dapat projek dari kelab office.

Kem Kepimpinan bagi anak2 staf.

sebagai main fasi, aku kena develop training program dari zero. dan yang paling 'best' kat sini, no mistake is allowed. semua benda diambil consideration termasuk? HIASAN DEWAN.

seriuslaaaaaaa.....

ni kali pertama aku buat program, dewan kena hias untuk kem. but anyway, satu pengalaman yang menariklaa... gagaga....sebab? fasi bermula zero. hah! haruzlah deorang gelabah lebih dari aku dan aku CUAK banyak sebab deorang lebih nak fikir dewan berbanding modul.

weiiiii...modul tu subjek utama program kot. janganla pk nak letak kaler apa kat dewan n macammana. *nangis*

dan deorang nak crampkan sebanyak mana yang boleh dalam masa 9jam. T.T nak sentuh akidah, nak sentuh masalah remaja. nak sentuh kepimpinan.

haru jugakla aku nak susun timeline. dan sodar diri den yang cakap banyak ni, terutama bila mengadap adik2 neh, maka den pun sedaukan diri jugakla dalam meletak masa2 tertentu untuk modul.

dan hampir separuh kerja aku yang lain terabai. haih. T_T i don wanna do dia anymore. aku ni jenis bangsa2 selagi boleh mudah... deorang jenis, segalanya harus mengikut perancangan yang teratur.

a good experience, but definitely dongwangnedodisanimo!

tapi the best part of all, tiba2 dapat satu kumpulan projek yang berjiwa kental. huuuu.... haruzla aku menangis bahagia bila orang ambil alih separuh tugas aku. gila kau takbersyukur. aku hanya sekadar fikir bagaimana untuk membuat modul yang ohsem. beli barang apa semua, deorang. aku stick kan pada timeline yang aku sediakan, yang lain deorang uruskan.

*senyum tahap minta pelempang*

dan dari team training pula, bantu aku uruskan separuh public training. (Thank godddddd... ianya hujung tahun. bajet training dah banyak habis so orang takleh pergi program banyak sangat. kah!)

aku?

buat modul gempak sampai makayah yang tak antau anak2 dia ke program ni dan rumors pasal training bosan, monyosal dan nangis tepi bucu katil.

ha! riak mek yun. riak2.!

nanti best je bebudak ni dapat baru tau. ilmu amal semua tinggal balik kat dewan, mahu?

T_____T

(ps: susah betul nak berniat buruk neh bila suara hati den SUPER garang. T.T)

bai.

No comments: