Pages

Friday, December 30, 2016

Over Excited

hari ni aku dapat peserta yang semacam excited dia.
ok.
bukan 'dia' tapi 'mereka'

separuh group, semua membising n membongak.

duhhh.....penatnya training hari ni (by all means, it was yesterday) kalah training dengan budak sekolah rendah!

ada sekali tu, masa mula2 nak start program, deorang merayau2 kat meja trainer. main2 dengan mic..nak minta tuju lagu la..karoke la.. (see..seee...) dan tiba2 entah kenapa yang sorang ni pergi tiup wisel kuning atas meja sebelum lari2 pergi ke tempat dia balik.

dan aku pulak tengok dia..

kau dah kenapaaaaaaaaaaaaaaaa

terus aku direct je sound...

'uiiii...basuh balik...ada ke.... (gelak...separuh annoyed. separuh amused. hardly to choose which feeling i have to have that time) saya punyala tanda wisel saya untuk taknak kongsi dengan trainer lain, awak boleh selamba pi tiup?'

dia gelak2...satu kelas pun. last2 dia ambil wisel dari aku dan terus pergi basuh.

aduhai..itu baru satu story dari ratusan macam peel yang pelik2 mereka timbulkan.
it was good that they enjoy themselves. tapi itula. aku yang semacam penatnya terasa melayan kerenah deorang. ceh.

ps: bos aku dah selamba takturun tengok training hari ni bila tau aku yang handle.
bila orang dah start bagi kepercayaan, beban tu terasa jutaan lebih. T_T

No comments: