Pages

Tuesday, November 29, 2016

Hectic

kebelakangan ni aku sibuk betul.

kebelakangan ni mungkin bukan penggunaan bahasa yang tepat. oke. 4 - 5 bulan hidup aku gradually change.

seriusla hectic gilak sampai aku taksempat nak pk apa. asyik kejar due date je.

rindu pula nak berangan. hah!

oke guys. berangan itu best ok. mohon jangan berhenti berangankan masa depan. dan aku? takpernah sudah berangan dengan kehidupan buku aku. title doctor falsafah...menghasilkan buku yang banyak.. pergi ke sekolah2 untuk memberi input kepada anak2...

berhadapan dengan kasih sayangNYA yang maha Agung.

satu kehidupan yang amat2 aku dambakan.

bayangkan kau dok tempat kau yang kau terpaling suka dekat alam, untuk immerse dalam dunia penulisan yang anon. tapi kemudia keluar berceramah untuk sesuatu yang lain.

haih.

rindu berangan.

kahkah.

seronok weh! dah la free! dapat bayangan ala2 masa depan pulak.

cuma satu je la yang aku tak berapa pernah nak angankan dan sekarang dah langsung tak ada dalam list masa depan aku - kahwin.

choi.

aku harap aku dpaat jumpa orang yang mampu ubah pemikiran pelik aku ni.

kbai.

6 comments:

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

Baru perasan pagi2 dah menulis. gigih betul. heh

puteri cahaya said...

sebab alang2 tengah buat kerja. sadis kan hidup ambe. ROBOT.

Anonymous said...

Ingatkan happy dengan current life? Heh

puteri cahaya said...

not too happy BUT not to sad/stress. half half. hehe

Anonymous said...

U always seem cheerful :D