Pages

Friday, January 1, 2016

Private Life in 2016

Salam alaik.

pertamanya aku nak minta maaf kerana lama menyepi.
kedua, maaf sebab terpaksa ristricted kan my fb view. aku hanya buka kepada keluarga terdekat dan beberapa orang rakan.
juga sori sebab bakal menyepi lama lagi. he he

dan mungkin blog ini pun akan di privatekan.

senang cerita, in 2016, i wish to have my private life. so, no more update diri di media sosial as before.

*sengih*

doakan aku ya kawan2.

tahun 2015 mengajar aku sesuatu yang amat luar biasa.

dan aku akan jadikan ia sebagai pengajaran buat diri sendiri. =)

semoga terus istiqamah!

salam sayang,
putericahaya

11 comments:

Anonymous said...

:(

Anonymous said...

:(

Anonymous said...

Salam :)

puteri cahaya said...

errr.... waalaikumussalam.

Anonymous said...

:D

Anonymous said...

Apa khabar?

puteri cahaya said...

mmm... sihat. =) siapakah?

Anonymous said...

Adala~ secret admire

Anonymous said...

:)

puteri cahaya said...

seriously? hahahahaha.... meh. not buying it.

Anonymous said...

Serius ni... ~.~