Pages

Monday, December 3, 2012

perbualan sia-sia versi kedua

ahad petang.
tika hujan mula membasahi bumi uia.

sh: hujan wehh.. bes siot tido..

aku: aku baru redah hujan sampai uia. memang aku n ikah ditakdir redah hujan sepanjang masa agaknya. T.T

sh: hahaha (motif gelak?) ko dari mana? ikah tu adik ko sebaya aku kan?

aku: ha a. sila kenal sebab aku akan mengumpat dia sepanjang masa. aku dari rumah. gigih giler aku datang uia redah hujan semata2 nak siapkan fyp. dean engin kompem bangga dapat student macam aku. mohon beritahu.

sh: ko ni suka sungguh main hujan ( -______- bila masa aku cakap suka?) mana tak bangga, nanti aku suh dia wat banner ko tengah naik moto gantung kat E1 (salah satu block engin department. btw, ayat 'suh dia' macam dean tu kawan sekolah yang selalu main guli ngan dia jek. sila kesal dengan kenyataan sendiri eh kawan)

bla..bla..bla....

sh: macam bz benar je fyp tu? (pffftttttttttttttt............. ohh 3rd year student.....)

aku: mau tak serabut, ada sebulan nak submit tapi progress taknampak2 pun. mohon membantu.

sh: nak tolong apa? tolong tengok?

aku: takat tolong tengok, anak sedara aku boleh buat. tolong buat kopi ke barang secawan dua. baik lagi kalau ko tolong baca, terbaik tolong buat terus

sh: kroh3.....zzzzzzzzzzz........kroh3.......

-____________- melampau + tak bertamadun sungguh cara tido beliau sampai masuk dalam msg. ada orang nak tolong flying kick budak ni?

10 minit kemudian.........

ngan aku2 tetidur.kegigihan aku membaca selama hampir sejam tu terbang gitu je. sumpah devil sungguh budak sh ni. ces.

No comments: