Pages

Thursday, October 18, 2012

kecik n menyakitkan hati


usha gambar2 aku tahun 2010, terjumpa menda alah ni
.
.
.
.


pernah main?
pelis carik n main! hahaha... rasa nak gigit2 je bola2 kecik tu.
aku beli beberapa set permainan macam ni dan bagi kawan2.<<--baik kan aku? 
^_________^ 
(muka baik yang menyembunyikan niat membuli mereka main menda alah ni)

setengah jam lepas aku bagi pada seorang senpai, aku terima message bergambar,
(sori,hilang) yang menunjukkan beliau telah berjaya menyetelkan permainan tersebut
beserta ayat kerek seumo hidup
'ni je? tak ada lagi yang mencabar?'

aku:.... (speechless)
dia: kecik. n degil. macam nurul. (kaitan?)
nasib saya terror. (kaitan?!!!!)

-____________-

sekarang menda alah ijau tu da hilang.. T.T
aku rasa aku dah tanam jao2. arghh.... nak gi cari balik n sambung main!

No comments: