Pages

Sunday, April 15, 2012

my ITEK..

u know, i have 2 itek in mylife. different things n usage.

1) itek = lappy
2) itek = my adik = my driver = my nurse

he he...

 tak tahu sejak bila my adik neh da besar. dah boleh jadi driver. dah boleh jadi rakan sebaya. 
kecik2 dulu selalu je gaduh2 ngan beliau sampai ummi cakap kami ni macam anjing ngan kucing. begadoh aje memanjang. buat kerja wajib bekira. selalu banding2kan keputusan. haha.. sengal laa. we used to be called as twin. sebab size badan yang sama walaupun sebenarnya itek neh beza 2tahun dengan aku! 

sejak besar neh, aku sangat kerap menyusahkan dia. siankan? aku demam teruk, aku panggil dia datang uia. aku nak balik rumah, aku panggil dia datang amek. aku nak balik uia, aku minta dia hantar. aku nak keluar mana2, aku minta dia teman. dan dia, dalam kecoh dia menolak, sampaaaaaiiii jugak ke uia neh. tolonnnng jugak kakak dia neh.

dan bagi aku, tiada orang dalam dunia neh yang faham aku macam mana dia. ^^, 

terima kasih ikah!!
terima kasih sebab selalu tolong kakyun
terimas kasih sebab jadi nurse kakyun
terima kasih sebab jadi driver kakyun
 im REALLY glad u are my sister.

dan akhir sekali..

SELAMAT HARI LAHIR ITEK!!
may Allah bless u always!
 love ya dunia akhirat!!


No comments: